Els jubilats i pensionistes de la UGT i CCOO i la plataforma de la Gent Gran de Catalunya entregaran demà un manifest a l’INSS en defensa del sistema públic de pensions

jubilats1Hi proposem algunes mesures per a la millora conjuntural i/o estructural d’ingressos per fer sostenible el sistema

La Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya i de CCOO de Catalunya, així com la Plataforma de la Gent Gran de Catalunya, han convocat demà dimarts, 27 de juny, a les 10.30 hores, una concentració davant de la seu de l’Institut Nacional de Seguretat Social (INSS) del c. de Sant Antoni Maria Claret, 9-11, de Barcelona.

Els jubilats i pensionistes faran entrega al director de la Seguretat Social de Barcelona d’un manifest en defensa del Sistema Públic de Pensions, que considerem que és perfectament sostenible, encara que per a això calgui reforçar la seva estructura d’ingressos. Al text, les organitzacions proposem algunes mesures per a la millora conjuntural i/o estructural d’ingressos.

Les organitzacions també exigim al Govern que arribi als acords necessaris en la Comissió del Pacte de Toledo amb els agents socials, i que l’índex de revaloració de les pensions de la reforma unilateral del 2013 sigui substituït per una fórmula diferent que garanteixi el manteniment del poder adquisitiu de les persones pensionistes.

Concentració i manifest en defensa de les pensions

DIA: dimarts, 27 de juny de 2017.
HORA: 10.30 hores.

LLOC: davant la seu de l’Institut Nacional de la Seguretat Social (c. de Sant Antoni Maria Claret, 7-13, Barcelona).