Els jubilats reclamen el seu dret a percebre la paga única compensatòria que se’ls ha negat i exigeixen la revaloració de la pensió del 2013

Demà lliuraran les reclamacions individuals en la seu de l’INSS

El decret llei 28/2012, de 30 de novembre, de mesures de consolidació i garantia del sistema de la Seguretat Social, va suspendre l’actualització i revaloració de les pensión per a l’any 2012, incomplint el que estableix la Llei general de la Seguretat Social.

Per aquesta raó, la Unió de Pensionistes, Jubilats i Prejubilats de la UGT de Catalunya ha assessorat aquells pensionistes que volen reclamar el seu dret a percebre la paga única compensatòria que se’ls ha negat i a què si li revalori la seva pensión en el 2013.

Demà, dijous 14 de febrer, un grup de jubilats i pensionistes es personaran en les dependència de la seu de l’Institut Nacional de la Seguretat Social a Barcelona per presentar les seves reclamacions individuals. A l’acció hi assitirà la secretària general de la Unió de Pensionistes, Jubilats i Prejubilats de la UGT de Catalunya, Isabel Ruiz.

Lliurament demandes conflicte col·lectiu XHUP

DIA: 14 de febrer.

HORA: 10 hores.

LLOC: Seu de l’INSS a Barcelona. Sant Antoni Maria Claret, 5-11. Barcelona.