Els punts de servei d’assessorament a persones immigrades d’AMIC-UGT al Vallès Oriental van atendre 1.584 usuaris l’any passat

logo-amicDimarts, 12 de maig, la UGT del Vallès Oriental presentarà en roda de premsa l’informe d’activitat 2014 d’aquest servei

La UGT del Vallès Oriental oferirà demà dimarts, 12 de maig, una roda de premsa per presentar l’informe d’activitat 2014 de l’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC) als punts d’atenció de Granollers, Mollet del Vallès i La Llagosta.

Al llard del 2014, el servei d’informació i assessorament a persones immigrades d’AMIC-UGT al Vallès Oriental va atendre 1.584 persones, que van generar 1.881 visites i 1.987 consultes.

Respecte la nacionalitat dels usuaris i les usuàries destaquen els immmigrants procedents del Marroc, Senegal i Bolívia. El 83,34% fa 5 anys o més que són a Catalunya; és a dir, en el context de crisi persistent, els fluxos d’arribada de persones s’han aturat, però ara el repte és integrar social i documentalment les persones que van arribar abans de la crisi.

A la roda de premsa, -en la qual hi participaran el secretari comarcal de la UGT-Vallès Oriental, Òscar Riu, i el president de l’AMIC-UGT de Catalunya, David Papiol–  s’oferiran dades sobre el perfil dels usuaris i usuàries (nacionalitat, edat, sexe, tipus d’estudis, situació laboral, situació documental), així com el tipus de consultes i serveis oferts.

Roda de premsa memòria AMIC 2014 Vallès Oriental

DIA: 12 de maig.