UGT i CCOO de Catalunya demanen a Joan Rigol que convoqui d’urgència una nova reunió del Pacte Nacional pel Dret a Decidir

pacte-nacional-dret-a-decidirUs fem arribar la carta que els secretaris generals de la UGT i CCOO de Catalunya han fet arribar avui a Joan Rigol perquè convoqui d’urgència una nova reunió del Pacte Nacional pel Dret a Decidir.

Sr. Joan Rigol i Roig

Coordinador del Pacte Nacional pel Dret a Decidir

Benvolgut senyor,

En nom de les nostres respectives organitzacions, en tant que organitzacions sindicals més representatives de Catalunya i membres del Pacte Nacional pel Dret a Decidir, el passat dia 2 d’octubre vam subscriure un comunicat de suport a la convocatòria de la consulta del 9 de novembre a partir de l’aplicació de la Llei de consultes populars no referendàries i participació ciutadana del Parlament de Catalunya. Aquell comunicat de suport responia a la voluntat d’avançar en la consecució de les finalitats que inspiren el propi Pacte Nacional pel Dret a Decidir i se sustentava en els valors i principis d’unitat política i social.

A causa dels recents esdeveniments respecte de la consulta i la impossibilitat de celebrar-la en els termes que vam subscriure en el comunicat, atesa l’actuació del Govern d’Espanya, creiem que seria oportú convocar amb urgència una nova reunió del Pacte Nacional pel Dret a Decidir per tal d’analitzar la nova situació i cercar la màxima unitat de la societat catalana al voltant de l’exercici democràtic del dret a decidir.