Els sindicats de la funció pública demanen a la Generalitat un canvi radical de polítiques

Repartiran manifestos als treballadors i treballadores de la Generalitat: demà als d’Ensenyament i divendres a la resta

La Plataforma Sindical Unitària de la funció pública, de la qual forma part la UGT de Catalunya, farà dijous i divendres un repartiment als diferents centres de treball del manifest en defensa dels serveis públics i de les condicions de treball dels treballadors i treballadores que depenen dels pressupostos de la Generalitat.

Demà dijous, 7 de febrer, el repartiment es farà a les delegacions territorials del Departament d’Ensenyament. A Barcelona, els sindicats es trobaran a les 11 hores a la seu del Consorci d’Educació de Barcelona (Plaça d’Urquinaona, 6) i a les 12 hores a la seu dels serveis territorials (c. de Casp, 15).

Divendres, 8 de febrer, es farà repartiment de manifestos a les  treballadores i treballadors de la resta de centres de treball de la Generalitat. A Barcelona, una representació de la plataforma farà entrega d’aquest escrit als treballadors i responsables del Departament d’Economia a les 12.30 hores (Rambla de Catalunya, 19-21).

Aquest manifest recull l’exigència al Govern de la Generalitat i als Grups Parlamentaris d’un canvi radical de les seves polítiques que es reflecteixi inequívocament en l’elaboració dels propers pressupostos.