Els sindicats han aconseguit que els empleats públics cobrin els primers 44 dies de la paga de 2012 al mes de març

La UGT de Catalunya valora positivament que el Govern de la Generalitat de Catalunya finalment hagi posat data per a la devolució de la part meritada de la paga extra del 2012. A la reunió de la Mesa General de la Funció Pública d’aquest matí els sindicats han reclamat el cobrament de la paga el més aviat possible i s’ha acordat que els empleats públics
rebran la part meritada de la paga del 2012 a la nòmina del mes de març.

Evidentment, el nostre sindicat es mostra satisfet per aquest primer pas endavant que s’ha aconseguit gràcies a les més de 200 sentències guanyades però es continuarà negociant per a què els empleats públics vegin resolta la seva situació al 100%. És a dir, la UGT de Catalunya continuarà reclamant la paga dels interessos i la devolució de la totalitat de la paga del 2012.

A continuació, trobareu un enllaç on podreu veure les declaracions de Xavi Casas, responsable del sector de la Generalitat a la UGT de Catalunya sobre la reunió d’aquest matí.