Els sindicats i el gremi de flequers es reuniran amb el conseller Mena per la vulneració de lleis

flequeria
La competència deslleial contribueix a què cada dia es perdi un lloc de treball a la fleca catalana.

El secretari general de la UGT de Catalunya, Josep Maria Àlvarez, i el de la CONC, Joan Carles Gallego, i el president de la Federació Catalana d’Associacions de Gremis de Flequers, Andreu Llargués, es reuniran demà amb el conseller d’Empresa i Ocupació, Francesc Xavier Mena, per instar les administracions a actuar, d’una vegada per totes, a posar fi a la fabricació i comercialització il·legal del pa.

La reiterada vulneració de les lleis que s’estan produint al sector provoca la destrucció de llocs de treball a tot Catalunya. Cada dia es perd de forma definitiva un lloc de treball a la fleca catalana. Les dones, que representen el 80% dels treballadors del sector, són el principal col·lectiu afectat. Tanmateix, l’existència de nombrosos establiments, en règim d’autoservei, que venen pa sense envasar ni etiquetar en origen, suposa un atemptat contra els drets i la salut del consumidor

Declaracions sobre la reunió amb el conseller Mena – Sector flequer

DIA: 9 de juny de 2011.
LLOC: Davant la seu del departament d’Empresa i Ocupació. Passeig de Gràcia, 105. Barcelona.