Els treballadors a Tarragona de Thyssen Krupp elevadores faran vaga indefinida a partir de dilluns

thysenkrupp
El conveni col·lectiu s’està negociant des de fa dos anys i mig, i mentrestant la plantilla té el salari congelat

Els treballadors de la delegació de Tarragona de l’empresa Thyssen Krupp Elevadores han faran vaga indefinida a partir del dia 30 de maig per la paralització del conveni col·lectiu des de l’any 2008. La delegació de Tarragona inclou dos centres de treball, un a Tarragona i un altre a Reus, amb un total de 46 treballadors. Les mobilitzacions no afecten els centres de treball de Barcelona i Girona, que tenen convenis col·lectius propis.

La plantilla de la delegació de Tarragona va decidir el passat 17 de maig en assemblea convocar vaga indefinida després de dos anys i mig en què la direcció de l’empresa no ha fet més que desdir-se de punts ja acordats i ara pretén tornar a iniciar les negociacions de zero. Mentrestant, els treballadors tenen els salaris congelats des del 2009.

A més de la vaga indefinida a partir de dilluns vinent, s’està preparant un calendari de concentracions davant de diferents empreses per a les quals treballa Thyssen Krupp Elevadores, com l’Ajuntament de Tarragona, Mercadona o PortAventura.

Thyssen Krupp Elevadores es dedica a la instal·lació i manteniment d’ascensors.