Els treballadors autònoms catalans se sumen a la vaga general del 29-S

cocinero.jpg

És el primer cop que les organtizacions de treballadors per compte propi convoquen també una vaga general

La CTAC-UGT de Catalunya -juntament amb ASTAC-CONDAL, STAC i FS TRADE-CC.OO.- enregistrarà demà al Departament de Treball el preavís d’interrupció d’activitats professionals i de prestació de serveis als autònoms i autònomes de Catalunya per al proper 29 de setembre.

Aquesta és la primera vegada que les organitzacions de treballadors per compte propi se sumen a una vaga general. El col·lectiu vol mostrar el seu posicionament contra les mesures d’ajust i retallada promogudes pel Govern de l’Estat, que afecten en primer terme els treballadors del règim general, i que, de retruc, afecten també als treballadors autònoms, desequilibrant la progressiva equiparació dels seus drets i obligacions a la de tots els treballadors. El seu suport a la vaga general vol denunciar també la ineficàcia palesa de les mesures del govern respecte els treballadors autònoms.

Preavís Vaga General – Autònoms
DIA:
divendres, 17 de setembre de 2010 HORA: 10:30 hores. LLOC: Departament de Treball de la Generalitat (c. de Sepúlveda, 148-150, Barcelona).