Els treballadors autònoms presenten el seu manifest de supor ta la vaga general del 29S

cocinero.jpg

Els secretaris generals de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, i de la CONC, Joan Carles Gallego, donaran el seu recolzament al col·lectiu en la roda de premsa

Les principals organitzacions d’autònoms, autònomes i professionals de Catalunya presentaran demà en roda de premsa el manifest de suport a la vaga general del proper 29 de setembre. A l’acte hi estaran presents representants de les entitats promotores -La CTAC-UGT de Catalunya, ASTAC-CONDAL, STAC i FS TRADE-CC.OO, i Unió de Pagesos-, així com el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, i de la CONC, Joan Carles Gallego.

Aquesta és la primera vegada que les organitzacions de treballadors per compte propi se sumen a una vaga general. El col·lectiu vol mostrar el seu posicionament contra les mesures d’ajust i retallada promogudes pel Govern de l’Estat, que afecten en primer terme els treballadors del règim general, i que, de retruc, afecten també als treballadors autònoms, desequilibrant la progressiva equiparació dels seus drets i obligacions a la de tots els treballadors. El seu suport a la vaga general vol denunciar també la ineficàcia palesa de les mesures del govern respecte els treballadors autònoms.

Presentació manifest autònoms vaga 29-S
DIA: dimecres, 22 de setembre de 2010
HORA:
16:30 hores.
LLOC: Seu del Sindicat del Taxi (c. Marina, 82, Barcelona).