Els treballadors d’Ezentis viatgen demà a Madrid per concentrar-se davant de la seu de Telefònica

ezentisL’operadora i Ezentis acorden finalitzar el projecte conjunt – El futur dels 80 llocs de treball de la seu de Parets queda enlaire

Alguns treballadors i treballadores de la delegació catalana d’Ezentis, amb centre de treball a Parets del Vallès, viatjaran demà, dimarts 26 de juny, fins a Madrid per participar de la concentració convocada pel Comitè Intercentres davant de la seu de Telefónica, únic client d’aquesta companyia de telecomunicacions.

Ezentis ha arribat a un compromís amb l’operadora pel qual es posa fi al projecte conjunt que ambdues empreses desenvolupen a l’Estat. Aquesta decisió deixa enlaire el futur dels 640 llocs de treball dels diferents centres que Ezentis té arreu de l’Estat. Segons ha comunicat l’empresa, Ezentis podria presentar un ERO per acomiadar 180 d’aquests llocs de treball i subrogar la resta de la plantilla, però sense garantir-ne ni les condicions laborals ni l’antiguitat.

El Comitè d’Empresa d’Ezentis a Parets denuncia que l’única intenció de la direcció de la companyia és aniquilar el seu negoci a l’Estat espanyol per centrar-se en l’activitat a l’Amèrica Llatina.

Els treballadors i les treballadores d’Ezentis es concentraran davant la seu de Telefònica a Madrid demà a les 11 hores.