Els treballadors d’UNILAND es manifestaran contra la decisió de la cimentera d’acomiadar el 35% de la plantilla

unilandDemà, concentració i manifestació des de la fàbrica fins a l’ajuntament de Santa Margarida i els Monjos

Els treballadors i les treballadores de la cimentera Uniland es concentraran demà, dimarts 18 de juny, a partir de les 10 hores, a les portes de la fàbrica a Santa Margarida i els Monjos (Alt Penedès) per mostrar el seu rebuig a l’ERO presentat pel grup Portland i que suposaria l’acomiadament de 65 dels 183 treballadors d’Uniland té a les plantes de Santa Margarida i els Monjos, Vallcarca (Sitges) i les oficines de Barcelona.

Aquesta decisió arriba paradoxalment quan empresa i sindicats estaven a punt de signar un preacord de conveni col·lectiu, que contemplava la viabilitat de la planta i dels llocs de treball. En el darrer dia de les negociacions, Uniland va donar un pas enrere i va decidir que no acceptava les parts acordades, alhora que va informar al Comitè que al dia següent lliuraria tota la informació relativa a l’expedient presentat per l’empresa mare, el grup Portland, que preveu la reducció del 35% de la plantilla d’Uniland.

Després de la concentració que tindrà lloc a la fàbrica d’Uniland a Santa Margarida dels Monjos, treballadors i familiars es manifestaran fins a l’ajuntament del municipi amb la intenció de reunir-se amb l’alcaldessa per plantejar-li la preocupació de la plantilla i de la població del municipi.

Concentració + manifestació plantilla cimentera Uniland

DIA: 18 de juny.
HORA i LLOC: 10 hores, concentració davant fàbrica Uniland. Cap a les 12 hores, aprox., manifestació fins a l’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos