Els treballadors d’Uniland tornen a mobilitzar-se contra la decisió de la cimentera d’acomiadar el 35% de la plantilla

unilandDemà de 13 a 15 hores, concentració davant de la fàbrica de Santa Margarida i els Monjos

Els treballadors i les treballadores de la cimentera Uniland es tornaran a mobilitzar demà dimecres, 26 de juny, de 13 a 15 hores, a les portes de la fàbrica de Santa Margarida i els Monjos (Alt Penedès) per mostrar el seu rebuig a l’ERO presentat pel grup Portland i que suposaria l’acomiadament de 65 dels 183 treballadors que Uniland té a les plantes de Santa Margarida i els Monjos, Vallcarca (Sitges, Garraf) i les oficines de Barcelona.

Aquesta decisió arriba paradoxalment quan empresa i sindicats estaven a punt de signar un preacord de conveni col·lectiu, que contemplava la viabilitat de la planta i dels llocs de treball. En el darrer dia de les negociacions, Uniland va donar un pas enrere i va decidir que no acceptava les parts acordades, alhora que va informar al comitè que al dia següent lliuraria tota la informació relativa a l’expedient presentat per l’empresa mare, el grup Portland, que preveu la reducció del 35% de la plantilla d’Uniland.

Concentració plantilla cimentera Uniland

DIA: dimecres, 26 de juny de 2013
HORA: de 13 a 15 hores
LLOC: davant la fàbrica Uniland de Santa Margarida i els Monjos.