Els treballadors d’ambulàncies podrien fer vaga a partir de dissabte

Els conductors i auxiliars d'ambulàncies s'han cansat d'esperar les promeses que, segons ells, els ha fet el Departament de Salut. Han assegurat que es va comprometre a revisar el conveni de les empreses privades que els tenen subcontractats però que d’això ja fa un any i encara no han rebut resposta. Per això, aquests treballadors han sortit al carrer aquest dijous per expressar el seu malestar i han anunciat que es plantegen començar una vaga a partir del proper dissabte.
ambulancies

El trasllat sanitari es podria veure desbordat a partir de dissabte. I és que els treballadors de les ambulàncies del sector privat han assegurat que tenen previst començar una vaga indefinida. Ho han anunciat aquest dijous al matí al Departament de Salut.

Amb aquestes mobilitzacions, els treballadors demanen que entri en vigor el conveni que van preacordar amb l'administració fa un any. En concret, volen que s'equiparin les condicions dels conductors i auxiliars d'ambulància de les empreses subcontractades amb els de 061, que depenen directament de la Generalitat. I és que, segons denuncien, per tenir el mateix sou que els conductors de la Generalitat haurien de treballar fins a 12 hores diàries.