Els treballadors de B:SM faran vaga l’1 d’octubre

bsmEstan cridats 1200 treballadors dels pàrquings i la grua municipal, la zona blava i la zona verda

Després de diverses mobilitzacions sense resposta per part de la direcció de l’empresa, el comitè de Barcelona Serveis Municipals (B:SM) ha convocat una vaga de 24 hores el proper dilluns, 1 d’octubre.

La plantilla protesta contra la decisió de l’empresa d’aplicar-los les retallades aprovades pel Govern central per als empleats públics (RD 20/2012), tot i que els treballadors i les treballadores de B:SM no ho són i tenen conveni col•lectiu propi. Amb aquesta decisió, els treballadors de B:SM perden part de la paga de Nadal i la seva nòmina mensual es veurà minvada fins al mes de desembre.

La vaga s’iniciarà a les 22 hores del 30 de setembre i finalitzarà a les 22 hores de l’1 d’octubre. Estan cridats uns 1200 treballadors dels pàrquings i la grua municipal, la zona blava i la zona verda d’aparcament.

A més, el mateix dia els treballadors es manifestaran a partir de les 10 hores, des de la seu de CiU (Còrsega, 331) fins a la Plaça de Sant Jaume.

El proper dimarts, 25 de setembre, direcció i comitè d’empresa es reuniran en mediació al Tribunal Laboral de Catalunya.