Els treballadors de BASI es concentren davant de Lacoste

basiSense propostes de la Direcció per reduí l’impacta de l’ERO continuen les concentracions

Els treballadors i treballadores de BASI es concentraran demà a les 16 hores davant de la botiga de Lacoste de Passeig de Gràcia. Després d’una reunió on la Direcció no va fer propostes per reduí l’impacta social de l’ERO el comitè d’empresa convoca a tot el seu personal per mostrar el seu rebuig als futurs plans de BASI.

Tota aquesta situació ve donava per l’anunci de la Direcció que es va fer el 3 d’abril d’un ERO que vol acomiadar a 118 treballadors i treballadores, és a dir, el 44% del total de la plantilla. Cal recordar que la primera reunió no es va dur a terme i la direcció de la companyia no va reconèixer la legitimació de la representació legal dels treballadors com a comissió negociadora de l’ERO presentat. I en aquesta última reunió no hi ha hagut intenció de voler solucionar la situació en la que es troba la plantilla.

Per tot això, els treballadors i treballadores de BASI es concentraran divendres a les 16 hores davant de la botiga de Lacoste situada al Passeig de Gràcia.