Els treballadors de BSM es mobilitzen novament contra l’aplicació de les retallades del govern central sense ser empleats públics

bsmTambé es manifestaran les empreses de gestió de residus SIRESA, SEMESA i TERSA

Els treballadors i les treballadores de Barcelona Serveis Municipals (BSM) es tornaran a mobilitzar el proper dijous, 6 de setembre, contra la decisió de l’empresa d’aplicar-los les retallades aprovades pel Govern central per als empleats públics, tot i que els treballadors i les treballadores de BSM no ho són. Amb aquesta decisió, els treballadors de BSM perden part de la paga de Nadal i la seva nòmina mensual es veurà minvada fins al mes de desembre.

Els treballadors es concentraran a les 10 hores a la Plaça de la Catedral i marxaran per Via Laietana fins a la Plaça de Sant Jaume. La manifestació es repetirà a les 15.30 hores.

A la manifestació també hi participaran els treballadors de les empreses de gestió de residus SIRESA i SEMESA (ubicades a Gavà) i TERSA (Sant Adrià del Besòs), que es veuen afectats de la mateixa manera.