Els treballadors de Cacaolat continuen les mobilitzacions per conservar la feina

cacaolat

Demà dijous es reuniran amb grups parlamentaris, divendres faran dues concentracions, i dissabte es manifestaran a la Plaça de Sant Jaume

Els treballadors i treballadores de Cacaolat no deixen de mobilitzar-se en defensa dels seus 400 llocs de treball. Després que la direcció de l’empresa anunciés el concurs de creditors, divendres passat, la plantilla reprèn de nou les protestes mentre els representants sindicals de la UGT, majoritària a Cacaolat, juntament amb la resta del comitè d’empresa, es reuniran demà al matí amb membres dels grups parlamentaris del PSC i d’EUiA.

Divendres, 25 de març, repetiran les concentracions davant les dues plantes de la companyia a Parets del Vallès (a les 13 hores), i al carrer Pujades a Barcelona (a les 14 hores).

Finalment, dissabte, 26 de març, a les 12 hores, es manifestaran a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona tot repartint diversos souvenirs de la marca Cacaolat” (batuts i pastissets). D’aquesta manera, els treballadors i treballadores de Cacaolat volen reclamar a la ciutadania que no s’oblidi d’ells i ni de l’emblemàtica empresa.

Mentrestant, la UGT i el comitè d’empresa resten a l’espera que el jutge dicti a favor d’apartar la família Ruiz Mateos de la gestió de Cacaolat. El nostre sindicat ha instat a la Generalitat a que compleixi el seu compromís de fer tot el possible perquè Cacaolat es quedi a Catalunya, ajudant a trobar inversors que mantinguin l’estabilitat de la plantilla.

Protestes treballadors i treballadores de Cacaolat

DIA: Divendres, 25 de març de 2011
HORA/LLOC: a les 13 hores, davant la planta de Parets del Vallès (Polígon Can Volart. Torre dels Cellers s/n) i a les 14 hores, a l’entrada del centre de treball de Barcelona (c/Pujades, 25).

DIA: Dissabte, 26 de març 2011
HORA: a les 12 hores
LLOC: Plaça de Sant Jaume (Barcelona).