Els treballadors de Catalunya Banc es manifestaran demà contra l’ERO plantejat

caixabank5A les 18 hores, de la Delegació del Govern fins a la seu central de Catalunya Caixa

La UGT de Catalunya, així com la resta de sindicats presents a Catalunya Banc, ha convocat per a demà dijous, 5 de setembre, una manifestació unitària contra l’ERO proposat per l’entitat bancària.

La manifestació s’iniciarà a les 18 hores davant la Delegació del Govern (carrer Mallorca amb Roger de Llúria) per avançar fins a la seu central de Catalunya Caixa (Plaça d’Antoni Maura).

Dilluns va celebrar-se la cinquena reunió negociadora amb l’empresa, on la direcció de la mateixa va mantenir que no donaria sortida als empleats de més de 50 anys -una de les condicions bàsiques de la part social- si això suposava un cost per a l’empresa. Després de manifestar el nostre malestar per la negativa de l’empresa davant aquest punt i de demanar més dades per a les properes reunions, la direcció de Catalunya Banc ha manifestat ja la seva intenció de començar les converses formals el proper dilluns dia 9. Considerem una total manca de respecte iniciar el calendari oficial sense ni tan sols estudiar la contraproposta dels sindicats.

Manifestació treballadors Catalunya Banc

DIA: dijous, 5 de setembre.
HORA: 18 hores.
LLOC: De seu Delegació del Govern (Mallorca amb Roger de Llúria) a seu Catalunya Caixa (plaça Antoni Maura). Barcelona.