Els treballadors de FCC es concentraran avui a les 15h contra l’ERO presentat

constructEls treballadors i les treballadores de FCC, S.A es concentraran avui a les 15 hores davant de la seu de l’empresa a Barcelona (Balmes, 36) per mostrar el seu rebuig a l’ERO presentat per la companyia.

La Federació del Metall, Construcció i Afins de la UGT de Catalunya i la Federació de Construcció i Fusta de CCOO de Catalunya rebutgen el plantejament actual de la direcció de l’empresa FCC, S.A. Serveis Centrals respecte a l’ERO plantejat en base a causes tècniques, econòmiques i de producció.

En el marc d’un ERO en l’àmbit estatal, que afectava inicialment 222 treballadors i treballadores, 22 dels quals corresponen als centres de Barcelona, la direcció de FCC, S.A. Serveis Centrals insisteix en la seva intenció de mantenir el nombre d’acomiadaments prop els 200 treballadors, malgrat el voum de tasques i departaments externalitzats.

MCA-UGT i CCOO considerem fora de lloc procedir a l’extinció d’un nombre tan elevat de llocs de treball, mentre es manté un disseny organitzatiu basat en l’externalització d’un nombre cada cop més gran de tasques i inclús de departaments en la seva totalitat.

Creiem necessari, en primer lloc, internalitzar novament les tasques i els departaments subcontractats per tal de dimensionar apropiadament l’impacte real sobre l’ocupació de la situació de la companyia, per damunt de qualsevol altre tipus de consideració. Aquest plantejament es seguirà traslladant a la direció de l’empresa durant la reunió que es mantindrà avui.

MCA-UGT de Catalunya i FECOMA-CCOO volen expressar la seva solidaritat als plantejaments de la representació dels treballadors i les treballadores, així com a les mobilitzacions que es convoquin.

Concentració treballadors FCC

DIA: Avui, 5 de setembre.
HORA: A les 15 hores.
LLOC: danvat seu FCC a Barcelona. Balmes, 36.