Els treballadors de l’empresa AMCOR desconvoquen la vaga després d’arribar a un acord amb la direcció

Amcor TobepalEl comitè d’empresa d’Amcor Flexibles España (Vallès Oriental), especialitzada en la indústria d’embalatge flexible, desconvoca la vaga prevista per demà dia 16 de juliol després d’arribar a un acord amb direcció de l’empresa.

La UGT de Catalunya va denunciar que l’empresa ha aprofitat la reforma laboral per acomiadar treballadors que portaven poc temps a l’empresa, sense comunicar-ho prèviament al Comitè d’Empresa i sense buscar mesures alternatives. La plantilla havia convocat vaga des del dia 16 al 24 de juliol.

Finalment, després de la reunió d’ahir, la direcció d’Amcor s’ha compromès a no acomiadar cap treballador més durant aquest any fiscal 2014 – 2015 i s’han millorat les indemnitzacions i condicions dels anteriors empleats ja acomiadats. A més, si al futur l’empresa necessités un ajust de plantilla, tan individual com col·lectiu, l’empresa també es compromet a comunicar-ho al comitè d’empresa abans de executar l’acomiadament i buscar alternatives possibles pel treballador.