Els treballadors de l’hotel HUSA Masia Bach mantenen les vagues de la setmana vinent

husaHusa continua sense pagar els seus treballadors i en la mediació d’avui no s’ha arribat a cap acord

El luxós Hotel Masia Bach de Sant Esteve Sesrovires (Baix Llobregat), pertanyent a la Cadena HUSA, no paga salaris des de fa mesos. A més, vénen d’un procés de més d’un any d’endarreriments en el pagament de les nòmines. Aquesta situació asfixiant ha portat la plantilla a convocar tres dies de vaga i manifestacions la setmana vinent, així com una concentració que es portarà a terme el darrer dia de vaga.

Aquest matí s’ha celebrat una mediació en la qual la direcció d’Husa s’ha negat a pagar la plantilla i a presentar un pla de viabilitat, i tampoc ha respost a les propostes presentades per la UGT de Catalunya. Com que no hi ha hagut acord, es mantenen les mobilitzacions previstes:

• Els dies 25, 26 i 27 de febrer els treballadors i treballadores faran vaga i es manifestaran des de l’Hotel de la cadena HUSA Illa Diagonal (Avinguda Diagonal, 555, Barcelona) fins a la seu social de l’empresa (c. de Sabino de Arana, 28), on finalitzarà amb una concentració. Les manifestacions es realitzaran des de les 11 a les 13 hores d’aquests tres dies.
  • El dia 28 de febrer, també en l’horari previst de les 11 a les 13 hores, es realitzarà una concentració a l’Hotel Juan Carlos I (Avinguda Diagonal, 661-671, Barcelona).

Les situacions de les 30 famílies afectades és, actualment, dramàtica, no només per les quantitats que se’ls hi deuen, sinó per què estan patint endarreriments en els pagaments dels seus salaris des del mateix moment en què la Cadena HUSA va assolir la gestió de l’hotel en règim d’arrendament al mes de juliol del 2011.

La UGT de Catalunya exigeix a la Cadena HUSA que pagui amb urgència els salaris dels seus treballadors i treballadores. En aquest moment aquest ha de ser el seu únic objectiu, i si no ho fa la el nostre sindicat continuarà recolzant els treballadors i treballadores i perllongarà les mesures que calguin a fi d’aconseguir-ho.