Els treballadors de la Generalitat es concentren de nou contra les retallades

Demà al matí, davant dels diferents centres de treball – A les 10h, representants de la Plataforma Sindical Unitària de la Funció Pública es concentrarà a la plaça Sant Jaume

La UGT, juntament amb la Plataforma Sindical Unitària de la Funció Pública, convoca per a demà, dimarts 26 de febrer, els treballadors i les treballadores de la Generalitat a concentrar-se davant dels seus centres de treball per mostrar el seu rebuig contra les retallades dels serveis públics i de les condicions laborals dels empleats públics.

El personal d’administració es concentraran a les 10 hores. Els docents ho faran al migdia (12.30h Primària; 14h Secundària). El personal sanitari ho farà depenent de l’hora que determinin els treballadors de cada centre.

Tanmateix, demà a les 10 hores, els representants sindicals que formen part de la Plataforma Sindical Unitària de la Funció Pública es concentraran a la plaça Sant Jaume de Barcelona