Els treballadors de les agències de viatges del Grup Marsans es mobilitzen perquè no cobren

planta_vagab

La situació en les empreses d’agències de viatges del Grup Marsans (Viajes Marsans, Viajes Crisol i Tiempo Libre Mundicolor) continua essent insostenible. A la incertesa del futur dels llocs de treball, s’afegeix la falta de cobrament de la nòmina del mes de juny, mentre els actuals propietaris, igual que els anteriors, pensen només en els seus propis interessos i segueixen deixant passar el temps sense fer res que solucioni el futur d’aquestes empreses i de les seves plantilles o, almenys, una sortida digna i amb drets.

Per això la UGT, juntament amb els comitès d’empresa de Viajes Marsans, Viajes Crisol y Tiempo Libre Mundicolor, ha convocat una jornada de mobilitzacions el proper dijous, 15 de juliol, a tot l’Estat per demanar solucions.

Les plantilles de les tres empreses faran vaga d’11 a 15 hores i, en el cas de Catalunya, es concentraran a les 12.30 hores a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona, per després manifestar-se fins a la seu de la patronal Foment de Treball a la Via Laietana.

A Catalunya, les tres empreses apleguen gairebé 300 treballadors i treballadores.