Els treballadors de Lesma Handling a l’aeroport de Girona desconvoquen la vaga després d’arribar a un acord a l’empresa i aconseguir les seves demandes

avio ryanair gironaEl comitè d’empresa de Lesma Handling -la companyia que presta els serveis de terra a Ryanair- a l’aeroport de Girona ha desconvocat la vaga parcial indefinida que havia començat aquest matí, després d’arribar a un acord amb la direcció de l’empresa.

Els treballadors de Lesma Handling estan afectats per un ERO de reducció de jornada, però no perceben la prestació per desocupació corresponent per culpa d’uns errors burocràtics de l’empresa. La plantilla havia convocat la vaga per exigir a la direcció que garanteixi una quantitat econòmica equivalent a la prestació als treballadors afectats (uns 40) fins que se solucionin els problemes, moment en què els treballadors retornarien els diners avançats per l’empresa. Finalment, després de l’aturada d’aquest matí, la direcció de Lesma Handling ha acceptat avançar els diners.

Les aturades s’havien convocat de 4.30 a 8.30 hores i de 13 a 20 hores. El seguiment d’aquest matí ha estat del 100%.