Els treballadors de Mazel ingenieros es mobilitzen aquesta tarda per exigir el cobrament dels salaris endarrerits

mazelEls treballadors de l’empresa Mazel Ingenieros es mobilitzen avui, 26 de març, de 15 a 17 hores, per exigir el pagament dels salaris dels mesos de gener i febrer, així com de les despeses endarrerides, i que es posi fi a les situacions realment dramàtiques que estan vivint les famílies.

A més de Mazel Ingenieros, el grup empresarial de la família Julio Elvira, Josefina Arias i Javier Campillo agrupa les empreses ITD, PPT, Elvira Ingenieros, Modelos Gabord, IMSA, NTD, Estudios Tracer, DesignCube, Mazel Green i Mazel India.

Aquesta situació no és nova i es repeteix periòdicament, tot i que la càrrega de treball en aquestes empreses no ha disminuït; ben al contrari, els treballadors han de fer hores fins i tot els dissabtes per poder fer front a la demanda. A més, els seus principals clients són grans firmes comercials del sector de l’automoció, aeronàutic i aeroespacial.

La plantilla porta setmanes fent concentracions davant seu centre de treball (a l’Avinguda Can Amat d’Abrera, davant de Seat) per fer pública aquesta situació, i no descarten mesures més contundents si l’empresa no paga els salaris pendents.