Els treballadors de Nissan es mobilitzaran contra l’ERO els pròxims 23 i 30 de gener i 6 de febrer

avui.png La direcció de Nissan ha acceptat aquest dijous en una reunió amb el comitè d’empresa la prórroga de les negociacions del conveni un any més del previst (la vigència de l’actual conveni va finalitzar el mes de desembre), segons ha explicat UGT, donant així la raó al comitè, que preferia desvincular aquesta negociació de la corresponent a la retallada de plantilla plantejada per l’empresa.

Així mateix, la direcció ha tornat a oposar-se a les prejubilacions i altres eines presents en el conveni com a mesures no traumàtiques per solucionar l’excedent de plantilla que, segons l’empresa, existeix actualment. Per això els treballadors es mobilitzaran amb concentracions i aturades els dies 23 i 30 de gener i 6 de febrer. Per a la UGT de Catalunya, caldrà encara que Nissan demostri la realitat d’aquest excedent de personal que, per al sindicat, no existeix.

{mxc}