Els treballadors de Ràdio Barcelona – SER inicien mobilitzacions per l’anunci d’acomiadaments

cadena-ser
Dijous 24 de febrer, a les 12 hores, davant la seu de l’emissora

El grup Prisa, propietari de Cadena SER, ha anunciat recentment una retallada de plantilla que afectaria 2.500 treballadors i treballadores de les diferents empreses pertanyents a aquest grup. Concretament, a Cadena SER es veurien afectats per aquesta mesura més de 500 empleats i empleades en tot el territori espanyol.

El passat 17 de febrer es va celebrar una reunió entre els sindicats i la direcció del Grup Prisa a Madrid, on es va informar d’aquesta decisió. Davant d’aquesta situació, s’ha decidit convocar mobilitzacions el proper dijous, 24 de febrer. Els treballadors i les treballadores de Ràdio Barcelona – Cadena SER es concentraran a les 12 hores davant la seu de l’emissora (c. de Casp, 6).

Prisa és el primer grup de mitjans de comunicació en els mercats de parla espanyola i portuguesa. Dividit en quatre grans àrees de negoci (Edició-Formació-Educació, Premsa, Ràdio i Audiovisual) disposa actualment de més de 14.500 empleats distribuïts per Europa i Amèrica, i va facturar més de 3.200 milions d’euros en l’exercici 2009. Entre les marques globals del grup destaquen el diari El País, les editorials Santillana i Alfaguara o les emissores Cadena Ser i Los 40 principales.

Concentració treballadors Ràdio Barcelona – Cadena SER

DIA
: 24 de febrer de 2011
HORA: 12 hores
LLOC: davant Ràdio Barcelona – Cadena SER (c. de Casp, 6, Barcelona).