Els treballadors de Rotocayfo es concentraran davant del Parlament contra la Reforma Laboral

lithographyLa plantilla demana als grups parlamentaris catalans que instin les modificacions legislatives necessàries per modificar la reforma, que ja s’està aplicant en el cas de Rotocayfo

Els 300 treballadors i treballadores de Rotocayfo es concentraran demà a les portes del Parlament de Catalunya per denunciar les mesures adoptades per la direcció després de l’entrada en vigor de la reforma laboral i per conscienciar els grups parlamentaris catalans de la necessitat d’instar les modificacions legislatives que escaiguin per la via parlamentària amb l’objectiu de modificar aquesta reforma laboral injusta.

Els treballadors i les treballadores de Rotocayfo, a Sant Vicenç dels Horts, han estat dels primer a patir les conseqüències de la reforma laboral del govern del PP. Des de la seva entrada en vigor  l’empresa realitza acomiadaments col·lectius indiscriminats, modifica les condicions de treball de manera substancial i bloqueja la negociació amb l’amenaça de despenjar-se del salari reconegut i la pèrdua de drets recollits en el conveni col·lectiu.

A banda de la concentració davant del Parlament de Catalunya, que tindrà lloc a les 16 hores, la plantilla de Rotocayfo ha convocat aturades per als dies 12, 13 ,14, 16, 17, 18, 19, 20 i 21 d’abril.

Concentració treballadors Rotocayfo

DIA: 12 d’abril.
HORA: 16 hores.
LLOC: Davant Parlament de Catalunya. Parc de la Ciutadella. Barceloneta.