Els treballadors de SIRESA, SEMESA i TERSA, afectats també per les retallades del Govern central

tersaLes tres entitats de gestió de residus de l’Àrea Metropolitana de Barcelona denuncien l’aplicació de les retallades al salari i la paga de Nadal que imposa el Govern de Rajoy

La UGT del Baix Llobregat dóna suport als més de 150 treballadors de SIRESA, així com als més de 40 de SEMESA, ambdues empreses ubicades a Gavà, que participaran juntament amb els de TERSA (ubicada a Sant Adrià del Besòs) a la manifestació del proper dijous, 6 de setembre, a Barcelona, a les 10 i a les 15.30 hores, des de la Plaça de la Catedral fins a la Plaça de Sant Jaume.

Aquesta manifestació està convocada pel Comitè d’Empresa de B:SM, que com a empresa principal del Grup, també està afectada per les retallades del Govern de l’Estat.

Amb aquesta mesura, que pretén aplicar la direcció d’aquestes empreses del sector de residus, hi haurà treballadors i treballadores amb retribucions que no arribaran als 800 euros al mes, i d’altres que amb contractes a temps parcial també aplicaran les retallades i estaran per sota dels 400 euros mensuals.

En cas de no obtenir resposta per part de la direcció, s’establiran les actuacions de caràcter jurídic i noves convocatòries de mobilitzacions.