Els treballadors de transport de mercaderies i logística de Tarragona donen sang per un conveni just

transport-vagaL’acte reivindicatiu i solidari tindrà lloc tots els dijous de setembre al Banc de Sang de l’Hospital Joan XXIII de Tarragona

Els treballadors i les treballadores del sector de Transports de Mercaderies i Logística de Tarragona reivindicaran aquest dijous 5 de setembre, i tots els dijous d’aquest mes, la signatura d’un conveni col•lectiu just i digne pels pròxims anys amb un acte simbòlic i solidari com és la donació de sang.

Durant diversos mesos de negociació la UGT de Catalunya i CCOO han ofert a la patronal un conveni amb propostes que només representen esforços i sacrificis pels treballadors i treballadores. Propostes que han estat refutades de forma sistemàtica per la patronal. Això va comportar la convocatòria de vagues els dies 23 i 24 de maig, amb un seguiment massiu per part dels treballadors del sector.

Tot i això, la patronal continua sense fer cas a aquestes reivindicacions, i no satisfeta amb les propostes dels sindicats exigeix més sacrificis, proposant condicions que representen importants retallades en els drets i els salaris dels treballadors i treballadores del sector.

Els treballadors i les treballadores del sector de Transports de Mercaderies i Logística de Tarragona, faran la seva donació al Banc de Sang de l’Hospital Joan XXIII de Tarragona tots els dijous d’aquest mes(els dies 5, 12, 19 i 26), de 9 a 14 hores.