Els treballadors del Parc d’atraccions del Tibidabo faran vaga tots els caps de setmana de 13 a 15 h

tibidabo.jpg
Les aturades comencen demà dissabte, dia 6 de març

La Secció Sindical de la UGT de Catalunya al Parc d’Atraccions del Tibidabo ha convocat, juntament amb la resta del Comitè d’Empresa, una vaga indefinida que començarà el proper 6 de març, i que tindrà lloc tots els dissabtes, diumenges i festius de 13 a 15 hores.

Aquesta vaga és el resultat de la manca d’acord amb la direcció de l’empresa que, de forma unilateral i escudant-se en les mesures municipals, ha eliminat drets històrics dels treballadors, prohibint l’aparcament del personal en el centre de treball. Aquesta decisió comporta que els treballadors tinguin una gran dificultat per accedir al seu lloc de treball, el que lesiona greument la conciliació de la seva vida familiar i laboral.

La nostra secció sindical alerta que resulta impossible garantir el perfecte funcionament de les instal·lacions durant les hores de vaga i demana per avançat disculpes a tots els clients que es vegin afectats per les aturades.