Els treballadors del sector públic es concentren a les 18 hores contra les retallades

ENGANTXINA_MANI_14A_B_A les 18 hores, a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona

La UGT de Catalunya, CCOO i IAC han convocat demà dijous, 14 d’abril, a les 18 hores, una concentració de treballadors i treballadores del sector públic a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona contra la retallades als serveis públics que està portant a terme la Generalitat.

Les polítiques d’aquest Govern suposen l’empitjorament de les condicions laborals dels professionals de la funció pública, així com la destrucció de milers de llocs de treball. També deterioren la qualitat dels serveis i prestacions que rep la ciutadania, i que són pilar fonamental de l’Estat del Benestar, i abonen el terreny a la cessió a la gestió privada i, per tant, al negoci privat amb diners públics. La intenció és clara: desmentellar els serveis públics, deteriorar el seu funcionament i justificar així la seva privatització.

El secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, i la secretària general de la Federació de Serveis Públics, Encarna Fernàndez, participaran a la mobilització.

En aquest enllaç us adjuntem el manifest conjunt, que llegirà Marina Subirats.

Concentració contra retallades als serveis públics

DIA: 14 d’abril de 2011
HORA: 18 hores
LLOC: Plaça de Sant Jaume de Barcelona.