Els treballadors dels aeroports de Barcelona i Girona es mobilitzaran demà

aeroport-girona
Per defensar el manteniment dels llocs de treball i les condicions laborals davant el procés de privatització dels aeroports

Els sindicats CCOO, UGT i USO, presents a la Coordinadora Sindical Estatal d’Aena,  denuncien l’actitud del govern d’imposar, per decret, reformes que afecten al funcionament i a la viabilitat d’Aena. La decisió del Ministeri de Foment, d’encetar la privatització d’aquesta entitat pública, comproment el futur dels treballadors, està generant neguit entre els diferents col.lectius dels aeroports i centres de treball d’Aena.

Demà divendres, 17 de desembre, els treballadors d ‘AENA dels aeroports de Barcelona i de Girona estan convocatsa concentrar-se per manifestar el seu rebuig a la privatització d’Aena i per reclamar garanties sobre el futur laboral:

• A l’aeroport de Barcelona: a les 10.30 hores, concentració a la Plaça de la Terminal 1 (arribades) de l’Aeroport del Prat.
  • A l’aeroport de Girona: a les 10 del matí, concentració davant la Terminal de l’Aeroport . En aquesta concentració es farà públic un comunicat dels tres sindicats amb representació estatal.