hotelmarina

Una setantena de treballadores de l’hotel Marina, s’han concentrat aquest matí davant de les portes de l’hotel per exigir el pagament dels seus salaris. Després d’anys de lluites continuades per poder fer efectiu el dret al cobro mensual de les nòmines, i el deteriorament continuat de les condicions laborals, la compra de l’hotel per una nova societat, va apaivagar temporalment la conflictivitat pels  compromisos de normalització i de negociació rebuts. Avui, trencades les promeses rebudes de cobrent de salaris, els i les treballadores es veuen obligats a  tornar a sortir al carrer per defensar-se.

Des de la UGT hem participat i participarem de les iniciatives, i els hi donem tot el nostre recolzament. Farem tots els esforços que siguin necessaris per tal de fer entendre a la nova empresa que tenen unes obligacions vers als treballadors, el seu benestar i les seves necessitats. No es de rebut iniciar la relació laboral incomplint les promeses fetes, deixant sense efecte el pago dels salaris endeutats .

Des de la UGT demanem tot el suport de la ciutadania en defensa dels companys i companyes,  exigim a l’empresa el compliment de les seves obligacions.

Un comentari a “Els treballadors i treballadores de l’hotel Marina Sand de Lloret de Mar inicien concentracions pel pagament dels seus salaris