Els treballadors i treballadores del Corte Inglés i Hipercor es concentren demà contra el conveni de Grans Magatzems

corte-ingles-allargat.jpgA les 10:30h davant del centre El Corte Inglés de Can Dragó (Barcelona)

Els treballadors i les treballadores d’El Corte Inglés i d’Hipercor es concentraran demà, dissabte 18 de maig, a les 10:30 hores, davant del centre del Corte Inglés Can Dragó com a mesura de protesta contra el conveni col•lectiu de Grans Magatzems, d’àmbit estatal, signat per l’empresa i els sindicats grocs.

Aquest conveni suposa un greu retrocés en les condicions laborals dels treballadors i les treballadores del sector_ suposa un increment de la jornada anual, treballar en diumenge i festius de franc, la implantació de jornades irregulars de fins a 10 diàries, congelació salarial, eliminació de la clàusula de revisió salarial, eliminació de la paga d’uniformitat… I tot això sense cap garantia del manteniment dels llocs de treball.

Per aquesta raó, la Federació de Catalunya de Comerç, Hostaleria, Turisme i Joc de la UGT de Catalunya manifesta la seva oposició a un conveni que a Catalunya condemna els drets laborals de més de 23.000 treballadors i treballadores.