Els treballadors i treballadores dels Hospitals del Parc de Salut Mar es concentren per l’incompliment del conveni

Demà a les 8h i a les 14 hores concentracions davant de l’Hospital del Mar, l’Hospital de l’Esperança i Centre Fòrum

Demà els treballadors i les treballadores de l’Hospital del Mar, l’Hospital de l’Esperança i Centre Fòrum (Parc de Salut Mar) es concentren per d’incompliment del conveni signat aquest gener i vigent fins el 2014.

El comitè d’empresa del Parc de Salut Mar és l’únic que va signar un conveni col·lectiu en el sector de sanitat, però ara la direcció ha anunciat que no complirà els acords pactats sobre les carreres i la incentivació professional. Per aquest motiu, els treballadors i les treballadores volen deixar constància del seu rebuig.

Per tot això, demà a les 8 hores i a les 14h tots els treballadors es concentraran davant de la porta principal dels seus centres.

Els responsables de la secció sindical de la UGT atendran als mitjans de comunicació a la concentració de les 8 hores davant de l’Hospital del Mar.

Concentració per d’incompliment dels convenis del Parc de Salut Mar

DIA: dimecres, 8 de maig de 2013.

HORA: A les 8h i a les 12 hores.

LLOC: Davant de l’Hospital de l’Esperança, l’Hospital del Mar i Centre Fòrum