Els vigilants i auxiliars de seguretat de Segur Ibérica es concentraran per reclamar el pagament dels salaris endarrerits

protesta-aeroportDimarts 17 de gener, a les 10 hores, a l’Estació de Sants

Els vigilants i auxiliars de seguretat de l’empresa Segur Ibérica a la província de Barcelona es concentraran el proper dimarts 17 de gener, a les 10 hores, a l’entrada de l’Estació de Sants per reclamar el pagament del salaris endarrerits.

Segur Ibérica va entrar en concurs de creditors el passat 22 de desembre. Alguns dels treballadors i les treballadores de Segur Ibérica han estat subrogats per noves empreses que s’encarreguen del servei, però que han signat contractes que les alliberen de tota responsabilitat sobre el deute econòmic pendent amb la plantilla.

El Sindicat de Seguretat i Serveis Auxiliars de la FeSMC-UGT de Catalunya lamenta que ningú no es faci càrrec del deute contret amb els treballadors, els quals han quedat en una situació molt crítica; especialment, els auxiliars de seguretat, que cobren un sou de 700 euros al mes.

Concentració treballadors Segur Ibérica

DIA: 17 de gener.
HORA: 10 hores.
LLOC: entrada Estació de Sants. Barcelona.