Entitas socials i sindicals donen el tret de sortida a una campanya per la construcció d’una Catalunya social

Roda de premsa demà a les 11 hores a la seu de la CONFAVC

Demà divendres, 21 de febrer, entitats del món social i sindical faran públic un manifest on es detalla un “full de ruta” per a la construcció d’una Catalunya que reconegui els drets socials de tota la ciutadania del país.

El document que es presentarà detalla les prioritats de les polítiques públiques que el Govern central i autonòmic haurien d’establir amb urgència, i demana la retirada de lleis com la LOMCE, la reforma de l’avortament i la reforma laboral.

La roda de premsa tindrà lloc a les 11 hores a la seu de la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya i hi participaran representants de la pròpia CONFAVC, la Federació d’AV de Barcelona (FAVB), la Federació d’Associacions de Pares i Mares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC), el Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC), la Plataforma Dempeus per la Salut Pública, CCOO de Catalunya i la UGT de Catalunya.

Per part del nostre sindicat intervindrà el secretari general, Josep M. Àlvarez.

Roda de Premsa “Prioritats per una Catalunya Social”

DIA: divendres, 21 de febrer de 2014
HORA: 11 hores
LLOC: seu de la CONFAVC (c. del Doctor Aiguader, 18, Barcelona).