ERO d’acomiadament a CSA Windows Regulator i a CSA Automotive

automotiveLa direcció ha presentat un ERO que afectarà la totalitat de les plantilles

La direcció del grup d’empreses Castellón Automotive (CSA), ha presentat dos expedients de regulació d’ocupació a CSA Windows Regulator i CSA Automotive. Els eros presentats afecten a la totalitat d’ambdues plantilles i impliquen l’acomiadament dels seus 201 treballadors i treballadores.

Les dues empreses estan situades a Ripollet i es dediquen a la fabricació de diferents components de l’automòbil des de fa més de 80 anys. Actualment, són un referent tan en la localitat com a la comarca i desenvolupen la seva activitat com a proveïdors dels principals fabricants de cotxes del món. Les plantilles de CSA Windows Regulator i CSA Automotive ja han patit situacions de crisi durant els darrers anys (expedients de regulació temporals i un procés de concurs de creditors).

Fa uns mesos la direcció va sol·licitar als representants dels treballadors un període de reflexió per poder abordar un Pla Industrial que garantís el futur de les plantes i des dels comitès es va atorgar aquest marge de confiança. La decisió presa per l’empresa ha estat la imposició dels expedients de recessió de contractes per la totalitat de les plantilles, per això, davant d’aquesta decisió des de la UGT de Catalunya volem mostrar la nostra oposició total a aquesta forma de procedir per part de la direcció que l’entenem com una agressió directa a les seves plantilles.

La presentació dels expedients de regulació no són una solució de futur per les plantilles de CSA Windows Regulator i CSA Automotiv. Amb un nou calendari de reunions en marxa des de la UGT de Catalunya no es dubtarà en convocar mobilitzacions i concentracions per garantir la defensa dels llocs de treball de tots els empleats i empleades.