Estand del GRUP LGTB de la UGT de Catalunya al projecte ‘Gotes Solidàries’ dels Mundials de Natació BCN 2013

bandera lgtbAmb motiu de la celebració dels Mundials de Natació Barcelona 2013 es vol projectar la dimensió més social i solidària de Barcelona, impulsant el projecte ‘Gotes Solidàries’ dels Mundials BCN 2013, que convertirà aquests en els més compromesos socialment.

El Grup LGTB de la UGT de Catalunya estarà present en aquests mundials per participar en aquest esdeveniment de projecció internacional participant amb un estand en el “Planet Water Village” dins del projecte ‘Gotes Solidàries’. Serà diumenge, 21 de juliol, des de les 10 fins a les 15 hores, a l’esplanada de l’Anell Olímpic de Montjuïc, davant del Palau Sant Jordi. A l’estand oferirem informació del grup i assessorament laboral.

Us animem a participar-hi amb nosaltres. Si voleu més informació o teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres a través del correu igualtat@catalunya.ugt.org.