Europa Press – Camil Ros demana la formació “molt urgent” d’un Govern

BARCELONA, 26 Mar. (EUROPA PRESS) –

El secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, ha demanat aquest dilluns la formació “molt urgent” d’un Govern que lideri una resposta el més àmplia possible a la situació actual.

En declaracions a Europa Press, el secretari general ha reaccionat així a la petició del president del Parlament, Roger Torrent, en el seu discurs institucional de diumenge passat, de crear un espai que inclogui partits, sindicats, entitats i organitzacions de la societat civil per “articular una resposta conjunta i unitària” a la situació de Catalunya.

Ros ha defensat que “totes” les patronals catalanes també haurien de formar part d’aquest espai, malgrat les diferents posicions que aquestes tinguin.

Juntament amb el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, Ros es reunirà aquest dilluns a les 17.00 hores amb Torrent per traslladar la predisposició sindical de construir un espai de diàleg transversal.

“Els dos sindicats hem de poder fer de pont: som organitzacions molt plurals i això s’ha d’aprofitar en positiu, no per enfrontar, sinó per sumar molta gent”, ha recalcat.