Europastry (Sarral) acomiada 20 treballadors fixos un mes després d’haver creat 120 llocs de treball

europastryDivendres 22, concentració davant les portes de la fàbrica

El Comitè d’Empresa d’Europastry convoca la plantilla de la fàbrica del Sarral (Conca de Barberà) a una concentració el proper divendres 22 de març, de 13:30 a 14:30 hores, davant les portes del centre de treball, per exigir a la direcció de l’empresa la readmissió dels 20 treballadors fixos acomiadats.

El Comitè d’Empresa denuncia que la direcció d’Europastry ha decidit acomiadar aquests treballadors fixos encara que existeix plantilla eventual. I quan fa exactament un mes, la multinacional catalana va inaugurar una nova planta d’elaboració de brioixeria d’alta qualitat al Sarral, un projecte que ha suposat una inversió de 20 milions d’euros i la creació de 120 llocs de treball, entre directes i indirectes.

El Comitè denuncia que l’empresa té beneficis i que els acomiadaments són del tot injustos. Tanmateix, tem que la voluntat de la companyia és la de fer desaparèixer el conveni de masses congelades i abocar els treballadors i les treballadores als mínims establerts a l’Estatut dels Treballadors.

Concentració treballadors Europastry

DIA: 22 de març.
HORA: de 13:30 a 14:30 hores.
LLOC: davant portes fàbrica Europastry – Sarral (Conca de Barberà).