Exposició ‘Seat 1950-1977: l’arquitectura de la repressió’

“Seat 1950-1977: l’arquitectura de la repressió” és una mostra que gira entorn del model de control i repressió de l’empresa Seat sobre la població obrera, així com el nou sindicalisme nascut a la fàbrica, que esdevingué un model de lluita antifranquista per a la classe treballadora. L’exposició, comissariada per Josep Puigsech, inclou fotografies, objectes i plànols arquitectònics. Ha estat organitzada pel Memorial Democràtic i pel Memorial Democràtic dels Treballadors de Seat.

La UGT de Catalunya acull l’exposició de l’11 de desembre al 10 de gener de 2018 al vestíbul de l’edifici històric de la UGT de Catalunya (Rambla de Santa Mònica, 10 de Barcelona).

L’acte de presentació de l’exposició serà el pròxim dijous, 14 de desembre, a les 12 hores al mateix lloc. Intervindran l’extreballador de Seat i president del Memorial Democràtic dels Treballadors de Seat, Carles Vallejo, i l’actual president del comitè d’empresa de Seat i president de la UGT de Catalunya, Matías Carnero. Amb ells repassarem la història del referent industrial de Catalunya, així com el present i futur de la planta de Martorell.

Per raons d’espai, es prega confirmar assistència a l’acte al correu electrònic dgarcia@catalunya.ugt.org.