Exposició sobre solidaritat i cooperació sindical a la plaça de Sant Jaume en la Jornada Mundial pel Treball Digne

codicia-corporativaEls secretaris generals de la UGT i CCOO de Catalunya, Camil Ros i Joan Carles Gallego, assistiran a les 11.30 hores

Amb motiu de la celebració de la Jornada Mundial pel Treball Digne, convocada cada 7 d’octubre per la Confederació Sindical Internacional, la UGT i CCOO de Catalunya instal·laran demà de 10 a 13 hores a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona l’exposició “Cooperació sindical: solidaritat i compromís”.

L’exposició, obra de la Fundació Josep Comaposada – Sindicalistes Solidaris de la UGT de Catalunya i la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya, forma part d’una campanya per informar la ciutadania de la importància de la cooperació sindical i de promoure la defensa dels drets humans i laborals als països del Sud per garantir-ne i defensar també els drets dels treballadors i les treballadores del Nord.

El secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, i el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, visitaran l’exposició i atendran els mitjans de comunicació a les 11.30 hores.

Exposició ‘Cooperació sindical: solidaritat i compromís’

DIA: divendres, 7 d’octubre de 2016

HORA: 11.30 hores

LLOC: Plaça de Sant Jaume de Barcelona.