FeSP-UGT signa el V Conveni Col·lectiu de Catalunya d’Empreses d’Atenció Domiciliària

Després de molt mesos d’intenses negociacions, la  UGT juntament amb CCOO hem arribat a un acord amb tota la part patronal de la mesa negociadora per signar un conveni que millora substancialment les condicions de treball del sector de les treballadores i els treballadors del servei d’atenció domiciliària a Catalunya. La signatura d’aquest nou conveni tindrà vigència fins a desembre de 2022.

Principals punts del conveni:

• Increment salarial global de 14% en els quatre anys de vigència: un 1% des de setembre 2019, un 1% des de gener de 2020, un 4% des de gener de 2021 i un 8% des de gener de 2022.
  • Gaudiment del permisos retribuïts en dia laborable.
  • Complement per IT derivat d’accident laboral o malaltia professional.

Des de la Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics de la UGT considerem que aquest nou conveni comença a reduir la precarietat que s’havia instal·lat el sector, però encara queda molt de treball per fer.

FeSP-UGT de Catalunya vol agrair des del Sector de Serveis Socials i Igualtat a les delegades que han participat en la negociació el seu esforç i tenacitat.