FETE-UGT condemna que s’impedeixi l’accés al Campus URV-Terres de l’Ebre

Els agents de seguretat han barrat el pas a primera hora de la tarda, al•legant “raons de seguretat” – La UGT exigeix que es garanteixi la llibertat d’expressió dels estudiants i docents

Els agents de seguretat del Campus de la Universitat Rovira i Virgili – Terres de l’Ebre (Tortosa), on a partir de les 20 hores estava previst  que se celebrés una assemblea d’estudiants i s’inicés una tancada en protesta per les retallades imposades a l’àmbit universitari, impedeixen des de primera hora de la tarda l’accés, segons fonts oficials, “per raons de seguretat”.

Els estudiants i professors han decidit desplaçar l’assemblea a l’IES Cristòfol Despuig, que juntament amb L’IES de l’Ebre, estan secudant les tancades en defensa de l’ensenyament públic i de qualitat.

Des de la FETE-UGT entenem que aquesta acció del tot desproporcionada respon a una represàlia per les accions de protesta protagonitzades pels estudiants durant la inauguració d’aquest Campus el passat 16 de maig i exigim que el govern garanteixi la llibertat d’expressió dels estudiants i els docents.