FETE-UGT considera que l’oposició a la llei Wert hauria de ser més contundent

LOMCEFETE-UGT de Catalunya valora positivament el pacte que es va arribar ahir entre Govern, partits polítics i representació del Consell Escolar de Catalunya perquè fa arribar al ministre Wert el rebuig frontal a la Llei que vol imposar, pel que fa a les competències educatives en matèria curricular i avaluació, i en defensa del nostre model d’ensenyament i d’immersió lingüística.

Des de FETE-UGT, però, creiem que es podia haver fet una oposició més contundent, incloent altres aspectes com que la Llei Wert suposa un canvi de model educatiu, segregador, que provocarà greus diferències entre els centres, i que resta democràcia interna als centres educatius i fomenta la mercantilització de l’educació.

Per aquesta raó, FETE-UGT insiteix las partits polítics de l’oposició que formulin esmenes a la Llei sobre aquests altres aspectes i que continuïin denunciant les retallades pressupostàries qeu afecten l’educació pública, la de tots i de totes.