FETE-UGT demana la retirada del decret de plantilles per als centres públics no universitaris

Considerem injust que el professorat sigui escollit pels directors dels centres

En relació a la presentació del Decret de plantilles i provisió dels llocs de treball pels centres públics d’ensenyament no universitari pel curs 2013-2014, la FETE-UGT vol fer les següents consideracions:

1. En demanem la retirada si, tal com es preveu al text, es toquen les línies vermelles que nosaltres defensem, com el manteniment del sistema de gestió de la borsa d’interins: no acceptem que siguin les direccions dels centres les que escullin els interins i substituts sense respecte l’ordre establert a la borsa d’interins.

2. Els centres han de de tenir la dotació de professorat ben definida depenent de la seva tipologia. Per tant, des de la FETE-UGT no acceptem la flexibilitat que introdueix el decret ja que crea inseguretat en els llocs de treball.

3. Els requisits que es demanen no es poden acceptar per ocupar llocs de treball específics, mentre el Departament no faciliti la formació contínua del professorat.