FETE-UGT i la fundació universitària Martí l’Humà signen diversos convenis de col•laboració

fete fumhL’objectiu és establir una relació estable pel que fa a la formació del professorat, i que els afiliats i afiliades gaudeixin de condicions favorables en la matriculació en activitats formatives

Aquesta setmana, la Federació de Treballadors de l’Ensenyament de la UGT de Catalunya i la Fundació Universitària Martí l’Humà, Centre Pilot de Suport a la Innovació vinculat a la UAB, han signat diversos convenis de col•laboració.

Aquests acords tenen l’objectiu d’establir una relació estable entre les deus parts pel que fa a la formació del professorat, de manera que tots els afiliats i afiliades a FETE – UGT de Catalunya gaudeixin de condicions favorables a l’hora de matricular-se en les activitats organitzades per l’Aula Permanent d’Educació de la FUMH, tant a l’Escola d’Estiu com a l’Escola de Tardor – Hivern. També obre la porta a la coorganització de noves activitats formatives.

Tant FETE – UGT de Catalunya com la FUMH han volgut posar l’accent en el Postgrau sobre Gestió i Direcció de Centres que la Fundació Universitària Martí l’Humà organitzarà el curs 2013-2014 amb l’acreditació oficial de la Universitat de Girona.

Us adjuntem una fotografia de la signatura dels convenis per part de Roser Font, secretària general de FETE – UGT de Catalunya, i Santiago Cucurella, director de la Fundació Universitària Martí l’Humà.